номери наших телефонів8 (063) 810-02-20
8 (063) 810-02-20 8 (068) 810-02-20

Графік роботи колцентру:

ПН - ПТ з 10:00 до 19:00

СБ з 10:00 до 19:00

НД - вихідний

Онлайн підтримка:

ПН - НД з 10:00 до 20:00

0
Товар доданий до обраного
0

Часто задавані питання

Що таке КОНФІГУРАТОР?

Ви можете змінити комплектуючі базових збірок під свої запити та бюджет - натиснувши кнопку КОНФІГУРАТОР. Усі комплектуючі відібрані за сумісністю та ефективністю. Пам'ятайте! Ви завжди можете звернутися за додатковою інформацією до нашого інженера Віталія Дубівки.

У вас деталі Б/в чи нові?

Усі комплектуючі у нашому магазині винятково нові!

Доставка платна чи безкоштовна?

Доставка системних блоків, моніторів або інших товарів, сукупна вартість яких перевищує 1000 грн, є безкоштовною як на відділення Нової Пошти, так і адресну доставку.

Чому у вас такі низькі ціни?

Ми постійно шукаємо найвигідніші пропозиції комплектуючих у офіційних постачальників заліза. Іноді, щоб вигідно зібрати комп'ютер для наших клієнтів, нам доводиться об'їхати 4-5 різних складу - це дозволяє нам ставити найнижчу ціну на наші комп'ютери. Зверніть увагу на збірки на базі AMD Ryzen!

Яка гарантія надається на куплений комп'ютер?

Ми надаємо гарантію 3 роки на системні блоки, зібрані у нас. Гарантія на периферію (монітори, мишки, клавіатури тощо) від виробника – терміном від 12 до 36 місяців. ВАЖЛИВО! Гарантійний талон та упаковка від периферії необхідно зберегти протягом усього гарантійного терміну.

Чи можу я придбати комп'ютер у кредит?

Так, ви можете купити комп'ютер на виплат. Розстрочка від "Альфа-Банку" або фінансового оператора "Плати Пізніше".

Скільки часу займає збирання ігрового комп'ютера HyperDitek?

Від 3-х до 5-ти днів необхідно для якісного складання та тестування блоку та підготовки до відправки.

Чи тестуєте комп'ютери перед відвантаженням?

Кожен комп'ютер проходить обов'язкове тестування навантаження спеціальними утилітами і тестовими бенчмарками - це дозволяє виявити більшість браку до відвантаження товару. Таким чином ми заощаджуємо Ваш і наш час!

Чи матиме доступ до системного блоку?

У вас буде повний доступ до нутрощів системного блоку, таким чином, ви отримуєте можливість самостійно обслуговувати та модернізувати ПК.

Чи можу я додати комплектуючі до комп'ютера?

Так можете. Деталі можна уточнити у менеджера або написати в коментарі до замовлення.

А якщо комп'ютер зламався?

Перше, що варто зробити передзвонити нам за номером телефону 0 (800) 75-04-57. Детальна інформація, що потрібно робити в такій ситуації, ви можете прочитати на сторінці "Гарантія".

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути комп'ютер протягом 14 днів після покупки. Гарантує це право «Закон про захист прав споживача».

Я не впевнений, який комп'ютер мені вибрати?

Ми самі любимо комп'ютерні ігри і ту радість, що вони несуть – затишок лампових RPG за чашкою чаю, адреналін перестрілки в компанії з друзями, нічне посидіння за складною стратегією. Тому ми намагаємось принести нашим клієнтам максимум радості від кожної вкладеної гривні до комп'ютера. Просто напишіть нам, ми обов'язково підберемо ідеальне рішення під Ваш бюджет та завдання. Ми будемо дуже раді Вашому дзвінку та відповімо на будь-які питання.

Мій друг каже, що найпростіше зібрати комп'ютер самому, а не купувати його у вас.

Це ваше право. Якщо ваш досвід, знання та вміння дозволяють грамотно підібрати комплектуючі, зібрати їх, протестувати і не мати з ними проблем – це чудово, якщо ви готові взяти на себе ризик, що після вашого збирання у вас може згоріти або пошкодиться деталь. Ми ж, у свою чергу, займаємося цим не один рік. Ми співпрацюємо з великими постачальниками комплектуючих і ми маємо всі технічні можливості для реалізації найсміливіших ідей. Ми продаємо не просто комплектуючі, ми продаємо сервіс! У нашому магазині ви можете отримати детальну консультацію щодо підбору системного блоку, аксесуарів та багато іншого.

Як відбувається оформлення замовлення?

На даний момент на сайті представлені варіанти готові до збірки, Ви просто натискаєте кнопку "Купити", і через кошик оформляєте замовлення. Вибираєте метод оплати та доставки та після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження вашого замовлення. Якщо ви не знайшли потрібну збірку в нашому каталозі, то можете зв'язатися з нами, написавши або зателефонувавши нашому менеджеру.

Комплектуючі скрізь однакові!

Це не так. Частина продавців у гонитві за низькими цінами пропонують комплектуючі низької якості, завезені без розмитнення або зроблених не на офіційних заводах виробників або гірше того ставлять вживані комплектуючі. Або приховуючи докладні специфікації комплектуючих. Адже той самий процесор i7 може бути як 8-го, так і 3-го покоління. Не кажучи вже про інші більш тонкі деталі. Ми комплектуємо наші комп'ютери найпотужнішими та якісними комплектуючими. Ви завжди можете переглянути детальні специфікації будь-якого компонента та дізнатися про нього всю інформацію у нашого консультанта.

Ігрові аксесуари

Окрім комп'ютерів, ми також продаємо: монітори, клавіатури, мишки, килимки, навушники тощо, які Ви можете придбати разом із комп'ютером за дуже вигідною ціною.

Чи здійснюється доставка комп'ютерів до Луганської чи Донецької області?

Скрізь, де є відділення Нової пошти, ми доставляємо товар.

Нема мого питання.

Якщо Ви не знайшли відповіді, яку бажаєте отримати, то надішліть нам її будь-ласка на пошту support@hyperditek.com.ua з позначкою "питання-відповідь" і ми обов'язково відповімо на неї і додамо в цей розділ. Також всі питання Ви можете поставити нам, зателефонувавши за безкоштовним номером 0638100220, 0688100220. Будемо дуже раді!

Чат с менеджером