Гарантія та повернення
Інформація про гарантію
ОФІЦІЙНА ГАРАНТІЯ на ігрові комп'ютери Hyperditek становить 36 місяців з моменту покупки. Гарантія на ПК розповсюджується виключно на території України! Термін гарантії на переферію або комплектуючі що були придбані окренмо склада від 3 міс до 60 міс від виробника.
Разом з ПК наш інтернет-магазин комп'ютерів видає рахунок і гарантійний талон. Якщо ви представляєте юридичну особу, вам також буде надано рахунок-фактура та товарна накладна. Кожна збірка ігрового комп'ютера Hyperditek проходить обов'язкове тестування, яке дозволяє на 98% виключити ймовірність будь-якого браку комплектуючих.
При цьому потрібно розуміти, що навіть сама якісна і надійна техніка іноді може дати збій і якщо у вас все-таки виникли будь-які несправності після купівлі комп'ютера в нашому інтернет-магазині, необхідно зателефонувати за контактним номером 0638100220 або 0688100220 і максимально детально описати суть проблеми. Можливо, ми зможемо допомогти Вам по телефону.
Якщо у телефонному режимі проблему вирішити не вдається:
Для більш швидкого вирішення Вашої проблеми, необхідно звернутися до нашого найближчого регіонального представництва. Якщо у вашому місті відсутній СЦ, товар відправляється Новою Поштою в головний сервісний центр в м. Київ, або Ви можете завести ПК особисто.
Зверніть увагу! ПК це готовий, кінцевий продукт, який продається та проходить по базі даних як єдиний товар. Тому для ремонту, заміни комплектуючих та обслуговування в сервісний центр потрібно надати ПК повністю.
Повернення товару
Якщо Вас будь-яким чином не влаштує товар придбаний у нашому комп'ютерному інтернет-магазині, Ви зможете повернути, його протягом перших 14 днів після покупки. Поверненню підлягає товар, який не має слідів використання і не були в експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, шкірного жиру, бруду і т.д. Обмін або повернення товару може бути проведено через Нову Пошту (зворотну доставку оплачує покупець).
Має бути збережено:
- повний комплект товару;
- коробка без подряпин, відірваних частин та надривів;
- ярлики, шильдики, пломби;
- заводське маркування має бути видно повністю.
Етапи повернення товару Новою поштою:
- клієнт заповнює заяву про повернення товару та надсилає відскановану копію з підписом на e-mail нашого інтернет-магазину;
- магазин надсилає вам копію поворотної накладної на e-mail клієнта;
- клієнт відправляє товар Новою Поштою за свій рахунок;
- наш співробітник отримує повернений клієнтом товар;
- протягом 3-4 робочих днів з моменту отримання товару нашим співробітником (робочі дні сервісного відділу з понеділка по п'ятницю) проводиться перевірка на працездатність товару, а також на предмет підміни. товару та комплектуючих або часткову нестачу комплектуючих у системному блоці, якщо йдеться про комп'ютер;
- за результатами перевірки, повертаємо кошти за товар протягом 14 робочих днів.
Перед поверненням просимо Вас заздалегідь зателефонувати з менеджером нашого інтернет-магазину для узгодження деталей.
Важливо про повернення!
Якщо Ви вирішили повернути товар назад до 14 днів, Ви повинні розуміти, що Вам повертається тільки сума вартості товару, якщо ваш товар був оплачений післяплатою, то комісія 2%+20 грн, яку Ви сплатили Новій Пошті по верх вартості товару, не буде вам компенсована. Всі додаткові витрати на оплату товару є добровільним рішенням покупця.
Так само потрібно розуміти, що законодавство України дає вам право саме на ОЗНАЙОМЛЕННЯ з товаром протягом 14 днів, а не ПОВНОЦІННЕ ВИКОРИСТАННЯ товару, а потім повернення! Щодо ПК, це означає, що Ви можете запустити ПК перевірити через диспетчер завдань, відповідність всіх деталей, так само перевірити відповідність всіх деталей, відкривши кришки корпусу. Включивши ПК і зрозуміти для себе чи підходить вам підсвічування, якщо така є, відчути силу шуму, вага і розміри, приміряти чи підходить він під ваш інтер'єр і т.д.
Якщо ж Ви в термін 13 днів встановлювали на ваш ПК всілякі програми та ігри, тим більше ігри з піратських сайтів і т.д, закачували файли з торентів та сайтів із сумнівною репутацією, використовували браузери для перегляду ютубу, користувались соцмережами і т.д., а на 14 день вирішили його повернути, то магазин має право відмовити у поверненні товару, аргументуючи стан товару як б/в, тобто бувший у повноцінному вживанні!
Що стосується периферії Ви маєте повне право приміряти, оглянути, потримати в руках або одягнути на голову, провести всілякі маніпуляції для ОЗНАКОМЛЕННЯ, як правило, для цього достатньо доби. 14 дні даються з запасом, що б Вам було комфортно і без поспіху повернути товар, якщо він не підійшов, а не для користування товаром 14 днів.